2 çocuk annesiyim ve şahsen öyle ufak bir ateş gördüm hemen ilaç vereyim demedim hiç bir zaman. Önce doğal yöntemlerle düşürmeye çalışırım. Üstünü soyarım,duş aldırırım.ılık bez koyarım. Genel de düşüyor ateşi bu şekillde. Ama enfeksiyon vs varsa inatçı ateş olursa ve düşüremezsem veriyorum.İlaçlar da çok masum degil.Ateş vucüdun o an savaşını gösteriyor aslında. Hemen ilaç verince bağışıklığı bastırmış oluyoruz,iyi bir şey degil🙄Siz hemen ilaca başvuruyor olabilirsiniz ama başvurmayanlar eleştirme hakkınız yok.Herkesin doğrusu kendine.