Fitifiti hemen ayni seyleri söylüyorsunuz aslında buradakilerin ilaç veren anneler de ilk fırsatta direk ilaca yönelmiyor kim ister ki evladı icin doğal olmayana hemen sarılmayı.
Atesin ne olduğunu da soguk havaleyi de biliyoruz emin olun.
Ve de söyle bi detay var ki kendim icin söylüyorum aile gecmisi doktorların da havalede ilk sorduğu şey.
Esimin kardeşi soguk havaleden 1 yasında havale geçirip zihinsel engelli bi birey olmuş 15 yasında ama bir yasında değil beyni.Bunu İnan’ın göze almak yerine her yolu denediysem ilaç kullanmayı tercih ediyorum.
Her şeyin en iyisini ilaç kullansın kullanmasın bir anne bilir bebeği için ilaç kullanarak ya da kullanmayarak hatta kullanmadan büyütebilmeli ben de çok isterdim.Yani özetle farklı görüşlere saygı duymak lazım kimse görüşü yüzünden cahil olamaz cahil denemez.