İlaç yanlısı bir anne asla olmadım ancak menenjit aşıları o kadar yüksek ve inatçı ateşe sebep oldu ki üç aşının üçünde de üç gün süren ateşe mecbur kalıp calpol dolven kullandım. Bu doktor kontrolünde yapılan çaprazlama tedaviydi. Ilık duş aldırıp, ıslak çorap giydirdim. Soğuk kompresler ve zeytinyağı sarımsak uygulamaları yaptım, çözüm bulamayınca ilaca sarıldım. Yani diyeceğim şu ki söz konusu çocuğunuz olunca çare neredeyse siz de oradasınız. Ne verene cahil derim ne de vermeyene. Kimse mecbur kalmasın tek umudum bu olur. Yalnız şunu belirtmek isterim ilaç kullanmadım diye kötü anne olmadım, kullandım diye kötü anne olmadığım gibi. Şurup verip arkamı dönüp asla yatamadım, vermeyince yatmadığım gibi. Çocuk büyütmek bu kadar zor ve hassas bir konu iken birbirini en çok anlaması gereken biz annelerin yine birbirimize bu kadar acımasız yorumlar yapıyor olması üzücü. Keşke biz destek olsak en çok birbirimize. Çok mutlu geceler dilerim. Birbirimize destek olacağımız çok mutlu günlere 🍀