Fitifiti hay agzına sağlık.
Ateşten bu kadar korkmayı anlamıyorum ben. Havale hem genetik yatkınlık hem de ani düşüş ve yükseliş sebepli oluyor. En ufak ateşte ateş düşürücü vererek çocugun bağışıklık sistemine siz zarar veriyorsunuz asıl. Ateş vucüdun savunma mekanizmasıdır.
Bir de her ateşte hemen ateş düşürücü vererek vücudun kendini savunmasına izin vermediğiniz için çocugun bünyesi dayanıklı olmayı öğrenemeyip, en ufak ateşte baygın gibi oluyor.
Evet! 10 yaşında kızım var ve sadece 2 kez ilaç kullandı. Her seferinde doğal yöntemlerle düşürdüm. Ve bünyesi de öyle kuvvetli ki 39 derece ateşte koşar oynar.
Kendi yapamadığınızı başkası yapıyor diye böyle çirkinleşmenin ne manası var ?