Yorumlara bak :) bilgi sahibi olmadan,ilaç taraftarı olmayan anneleri cahil diye yaftalamak 🙃 Öylesine trajikomiksiniz ki..
Öncelikle şunu öğrenelim artık. Ateş yükseldikçe havale riski oluşmaz. Eğer çocuk havaleye yatkınsa 37 derecede bile nöbet geçirebilir. Ayrıca soğuk havaleden haberiniz var mı??
Bahsi geçen,masum olarak görülen calpol karaciğer enzimlerini yükselten bir ilaçtır. Adı üstünde ilaç! Hiçbiri masum değil. Doktorumuz 38,5 sonrası calpol verebilirsiniz ama yüklenmeyin karaciğerlerini yormasın der.
Calpole gelene dek öğrenip,uyguladığım öyle şifa dolu yöntemlerim var ki şükürler olsun hep işe yaradı.
Eğer çocuk 38 derece ateşte ayılıp,bayılıyor,bitkinse yormamak adına ilaç verilebilir. Ama 39 derece ateşle çocuk gayet enerjik,kendinde ise neden ilaç ile vücudunun doğal seleksiyonuna zarar vereyim?
Evvela ateş nedir,vücut için nasıl sağlıklıdır,asıl görevi nedir bunu öğrenin ondan sonra insanlarla alay geçme cüretinde bulunun.
Siz 1 kaşık ilaç verip şak diye ateşi düşürüp,vücudun bağışıklık kazanmasına engel olduğunuzda son derece kültürlü,bilgili oluyorsunuz da,ilaç taraftarı olmayan anneler,sabahlara kadar ateş nöbetinde sarımsaklı,limonlu,sirkeli sularla durumu sabır ile kontrol altında tutmaya çalışırken cahil oluyor öyle mi?
Üzgünüm ama asıl cahil sizsiniz.