4yaprakliyonca lidyahsn yok paketin üzerinde yazıyor. Baktım şimdi internetten. Üzerinde üç damla olan paket 3. Aydan itibaren kullanılıyormuş.
lidyahsn Deletedmom27337 yenidoğan Dı galiba ama hiç bir yerde bulamıyorum ucu. 3 ay olmak üzere kimi 1 alacaksın diyor kimi 2 numara kimi 3 numara kafam karıştı
Deletedmom27337 lidyahsn 1m+ yani 2 numarası var e bebekte ve internet sitesinde phlips sayfasında ama 3 ve 4 malesef yok. Olanda çok pahalı ama belki indirme giren sayfa olur bulursunuz. Ben indirime denk getirp buldum geçen 3ve4
ikizlerinannesi2985 Gizem9565 1 numara yenidoğandır,0-1 ay yani. 1.aydan 3.aya kadar 2 numara, 3-6 arası 3 numara🌸
Gizem9565 ikizlerinannesi2985 emin misiniz ben halen 1 numara kullanıyorum aldıgım yere sordum altı ay olana kadar kullanabilirsin dedi bana bahsettiğiniz biberonu atar mısınız
ikizlerinannesi2985 lidyahsn 2,5 aylıkmış zaten, 3.ayda 3 numaraya geçmeniz gerekiyor. Ben de 4.ayda 3 numaraya geçmiştim. Şuan kaç numara kullanıyorsunuz?
lidyahsn ikizlerinannesi2985 yenidoğan için aldığımızı. Uç bulamadık hiç aventte hep tükenmişti. Mağaza da. İnternettede. Tommee tippee aldık 3 aya uygun onuda emmedi bebeğim. Avente alıştı
lidyahsn Deletedmom27337 teşekkür ederim yani 1 m 1 ay olan dimi e bebek sitede 1 ay varda ona göre alacağım
Deletedmom27337 lidyahsn mağazasında da var. Phlips sayfasında da var. Hiç bulamazsanız 260ml biberonlarda takılı
lidyahsn Deletedmom27337 tamam 1 ay olanı alıyorum. Teşekkür ederim phlips sitede 3 ayda vardı şimdi baktım
Deletedmom27337 lidyahsn sert başlıktır o bak atıyım sana alıcağını (3m+ mavi yazılı olan) https://www.hepsiburada.com/philips-avent-natural-biberon-emzigi-3-ay-2-li-3-numara-scf043-27-p-AILEAKM12577?magaza=OTTO%20SHOP (6m+ mavi yazılı olcak) https://www.hepsiburada.com/philips-avent-natural-biberon-emzigi-y-kesik-6m-2-li-yogun-kivamli-gidalar-icin-scf046-27-pm-aileavnt9430419
ikizlerinannesi2985 Gizem9565 ben de uç değiştireceğim zaman baya bir detaylı araştırmıştım. Philips avent in sitesinde de bu şekilde yazıyor.
ikizlerinannesi2985 Gizem9565 https://resimyukle.io/r/nH1ICaH7n0 bahsettiğim biberon bu. 1 numarada çook zorlanır, mama yeme kalitesini ciddi anlamda etkiliyor uç, başıma geldiği için biliyorum. Tabi siz yine kendi bebeğinizin durumunu daha iyi bilirsiniz☺️