lidyahsn aslında tam bilmiyorum ama en küçük numarası 1 sanırım ben yenidoğan biberon setini almıştım 2 büyük 2 küçük biberonu vardı iki emziği 1 numara 2 emziği de 2 numaraydı 6 ayına kadar o şekilde kullandım gayet idare etmişti sonra deliklerini genişlettim dediğim gibi. Şuan 11 aylık olmak üzere mama almıyor su içinde alıştırma bardağı aldım onu çok sevdi biberonlara da elveda dedik 👋☺️