Muru lidyahsn ben avent kolik bebek uçlu olanını kullandım hatta şuan 6. Aya girdik suya bile öyle alıştırdım sonra da aventin suluğuna geçtim tavsiye ederim
lidyahsn Gizem9565 doğduğundan beri meme reddi olmasın diye yavaş akış kullandım ama değişilmez lazımmış biberon reddi olur dediler
ikizlerinannesi2985 Gizem9565 1 numara yenidoğandır,0-1 ay yani. 1.aydan 3.aya kadar 2 numara, 3-6 arası 3 numara🌸
Banu- lidyahsn https://www.joker.com.tr/urun/philips-avent-natural-biberon-emzigi-2-numara-1m-2li-121298#
lidyahsn Banu- yani 1 ay alacağım dimi ay iyice kafam karıştı. E bebekte ki çalışanda 1 demiş 6ay kullanılır dmeil hatta eşime
Damla_eflin Banu- Bende Cok Biberon Var Canım Onu Dogurmadan Once Onu Aldım Bunu Aldım Derken Heves Ettim Pısmanım Malesef
4yaprakliyonca lidyahsn yok paketin üzerinde yazıyor. Baktım şimdi internetten. Üzerinde üç damla olan paket 3. Aydan itibaren kullanılıyormuş.
Deletedmom27337 lidyahsn kullandığınız emzikte 1 yazıyorsa 2 ye geciceksiniz. 4. Aya doğru 3 e geçersiniz eğer biberon reddi olursa
lidyahsn Deletedmom27337 yenidoğan Dı galiba ama hiç bir yerde bulamıyorum ucu. 3 ay olmak üzere kimi 1 alacaksın diyor kimi 2 numara kimi 3 numara kafam karıştı