anneesi diş döneminde ağlamıyordu ama gece ancak 2-3 saat uyuyabiliyordum ama dişleri çıktıkça ek gıdada rahat ediyorsun, yürürken de ilk denge kurması sağa sola çarpma ihtimali ilk başta yoruyor ama şimdi iyi ki yürüyor diyorum civciv gibi beni takip ettiğinden kucağımda taşımaktan kurtuldum bir de istediği yere gidiyor öbür türlü biraz uzaklaşsam yanından çığlığı basardı, o yüzden başkalarını dinlemeyin her çocuk da farklıdır. Siz onunla kaliteli zaman geçiriyorsanız yeteri kadar uyaran alıyorsa büyüdükçe sakinleşir bebekler