anneesi
Tamamen bebeğe göre değişir. Diş dönemi çok zor ama diş dönemi her bebekte farklı. Benim oğlum için de ileride diş zamanı daha zor olacak diyorlardı ama 5 buçuk aylıkken 2 dişi çıktı zaten o zamanlar da diş çekiyormuşum ben 😃 Emekleyince yandın peşinden koşacaksın diyorlardı. Emeklemeye başladığında ilk defa rahat rahat kahve içtim. Evi güvenli hale getirdim, saldım gitti kendi kendine geziyor evde oynuyor. Çöpü ellemez, kitaplıktan kitap alır ama yırtmaz, mobilyaları elleme dediğinde bırakır, bir keresinde salondaki saksıdan kum yemeye çalıştı hayır deyince anladı bıraktı bir daha hiç eklemedi. Kimi bebek tam tersi olur ağlar sürekli zarar yapar hiçbir yerde durmaz. Benim tam tersi sonunda kucağımdan indi rahatladım. Benim oğlum katı yememeye başladı, bütün gün yemek yedirmeye çalışıyorum çok zorlanıyorum ama bir arkadaşımın bebeği ne versen yiyor, yemeğe çok düşkün, arkadaşım o konuda hiç zorlanmıyor. Yani sürekli ek gıda döneminde göreceksin, dişi başlasın göreceksin, ayaklanınca göreceksin diyenlere aldanıp boşuna olumsuz düşünme, herkesin bebeği bir değil, her ayın her dönemin kendine göre zorluğu var kolaylığı var. Bazı zorluklar bitiyor yenileri ekleniyor, bazıları bitiyor kolaylıklar ekleniyor yani 😃😃