anneesi 12 aylık,kimseye kulak asmayın inanın o dönemler yemek bile yiyemiyordum şimdi en azından bi düzen var,uyku saatleri belli..susturmaya çalışınca konuşuyorsun dışarı çıkarıyorsun anlıyor..o dönemlerde insan ne yapacağını şaşıyordu😅o yüzden müsterih olun herşey daha kolay olacak