zurgun Nsnmsl sodyum yüksekliği neden oluyor ki acaba benim bebeğim de 24 günlük 3800 doğdu saatlerce emziriyotum ama adam sürekli aranıyor mamayı verince rahatlayıp yatıyor ben de çok direniyorum mama vermemek için ama olmuyor ve bana hiç kilo almıyor gibi geliyor
Defnetostos Nsnmsl günlük en az 20 gr almazsa Bebek iyi beslenmıuordur dedi. Sizinkini hesaplayınca beslenmesi düşük başlarda bende sizin gib sadece süt verme peşindeydim mama vermek istemedim. Baktım olmuyor mama herkes veriyor zehir vermıyorsun ya yavruna onun aç kalmasından yetersiz beslenmesin den se mama yı çoğalt bu bir eksiklik değil seni iyi anlayabiliyorum. İnan ki ben 3. Aya girdiğimizde mamayı artırdım dedim ki ben bebeğimi 2 ay aç bırakmışım resmen üzüldüm kızdım kendime olmuyorsa zorlama onların huZurlu olması herşeyden daha önemli zaten 3 ay daha verirsin sonra ek gıda dönemi mama vermezsin. Sevgiler.
Nsnmsl Defnetostos Çok teşekkür ederim 🙏🏼 meme reddi yaşamamak için bile şırınga kullanıyorum 150 cc mamayı şırıngayla vermek çok zor.Elimden geleni yapıyorum ama dediğiniz gibi zorlamamak gerek olmuyorsa
Nsnmsl zurgun besin yetersizliğinden. Bezinde idrarla beraber kırmızımsı turuncu pastel boya sürülmüş gibi leke oluyordu. Ben hergün bakıyorum kilosuna hassas terazimiz var. Ona göre diğer gün fazla mama veriyorum. Tüm gün emzirmeye çalışıyorum bende
Nsnmsl zurgun dere otu tüketiyor musunuz? Bende birtek o işe yaradı ama midem almıyor çok bulanıyor arada yiyebiliyorum. Deneyin sizde işe yarar inşallah
IrmakDuygu Gerçekten ya sorun doktorlarda yada bizde nedir bu kilo takıntısı anlayamıyorum yarış atı yetiştiriyoruz sanki aylık kilo hesabı yerini günlük kaloriye devretmiş yakında şu saatte şu kadar kalori kg almalı serzenişleri duyacağız gibi.. delirdik iyice hayırlı olsun😌
Nsnmsl IrmakDuygu Benim deliliğim tüp bebek olmasından kaynaklanıyor sanırım.Gözünün içine bakıyorum ağlamasın diye. İlk 3 ay beslenmesi zihin gelişimi için çok önemli dedi doktorumuz insan panik yapıyor
Yagizmomms Sumuss Arkadaşın bebeği zaten 4 kilo doğmuş ama. 2.5 ayda 1200 gr almış sadece ve evet az almış.
IrmakDuygu Nsnmsl relax ol akışına bırak güzel anne yorulan yıpranan sen olursun rabbim nasip etmiş bir mucize tüm anne gibi sende çok iyi bakıyorsundur eminim ama bu kadar detaya inmeyin bebeğimizi şimdiden yarışa kıyaslamaya rekabete sokmayalım her bebek farklı kapasitesi farklı benim bebeğim 10 aylık 8 kilo inanın cin gibi çok şükür sağlıklı bir kez hasta dahi olmadı canı içinde olsun yeter.. dünyaya gelen büyüyor☺️
Nsnmsl IrmakDuygu rekabet değilde birşey olur, rahatsızlanır diye korkuyorum. Bende hep zayıftım kilo önemli değil ama gelişiminde sıkıntı mı var diye düşündürüyor. Tek başıma bakıyorum zaten tüm sorumluluğu, bakımı bende o yüzden tedirgin oluyor insan
mrshavva Nsnmsl sütün varsa mamadan uzaklaş ten tene yap banyo yap beraber emzir sürekli ben o kadar pişmanım ki o aptal doktoru dinleyip mama verdiğime
Melek21 Nsnmsl bende mama veriyorum İnan yetmiyor sütüm ne yediysem ne içtiysem olmuyor birgün varsa 5 gün yok mama takviyesiyle geçiyor
Musmutluanne Nsnmsl benim kızım 2700 doğdu 5500 kilosu benim ki de 2 ay 23 günlük ama kilo alımı çok iyi dendi çünküü zayıf doğdu