2 yaşında oğlum 6 aylık kızım var hep birlikte uyuyoruz ıkısıde yanımda yatıyor 14 yaşında oğlum var biraz daha zaman geçince küçük oğlumu abisinin odasına geçirecem denedim kabul etmedi henüz hazır değil diye 2 yaş sendromunu atlatmasını bekliyorum inşallah ozaman odasını ayıracağım. Çok zor Allah kolaylık versin 12 seneden sonra aradı ardına 2 bebek baya bi bocaladım