dml2703 benim kızların da arasında iki yaş var
büyük bizle yatıyordu önce, karnım büyüdükçe zor olmaya başlamıştı, yatağın yanına park yatak koymuştuk ona alışmıştı ama Doğumdan sonra ben bebekle ayrı yatmaya başlayınca büyük de babasıyla yatmaya başladı.
Bizim evde de iki yatak odası var, biri misafir içindi. Ben bir odada bebekle yatıyorum, diğer odada diğer kızım babasıyla yatıyor. Gece bazen uyanıp yanıma geliyor, tekrar dalınca ben aşıp babasının yanına götürüyorum.
Veya bazen uyanıyor anne diye ağlıyor, o zaman eşime yer değiştiriyoruz, sonra Bebek uyanıyor meme istiyor, tekrar eşimle yer değiştiriyoruz 😂
böyle sabaha kadar herkes bulduğu yerde uyuyor kendinden geçip 😂😂