dml2703 Aynen canım besik daha iyi olur. Zorlanıyormuyum evet 😪 ikisiyle aynı anda ilgilenmek çok yoruyor küçüğünü emzirmek için aldığımda büyüğüde ilgi bekliyor ağlıyo oyun oynamak istiyor onunla ilgilenirken küçüğü başlıyor yemek ve temizlik yapmak zor yetişemiyosun uyuduklarında yaparım diyorum ama yorgun oluyosun ve dinlenmek istiyorsun beni en çok zorlayan uykusuzluk ve oğlumun sebepsizce ağlamaları bebek gelince küçük olduğu için pek anlayamadı ama yinede kıskandığını belli etti ilk zaman karışmazdı şimdi çok karışıyor bir arada bırakıp mutfağa veya lavaboya gidemiyorum ben odadan çıktığım gibi bebeğin yanında bi yardım edenim olsaydı çok daha kolay olurdu gündüzlerimiz gece gecelerimiz gündüz oldu kahvaltı akşam yemeği saatlerimiz karıştı. Ama evlatlarımız için değer yeterki sağlikli olsunlar diyorum aynı zamanda en güzel duygu mutluluk sebeplerimiz.