Mom4775 hunilimomm yaa aynısını favorilere ekledim çok sağol canım. Çatılılarla arada kaldım bir de doğal ahşap olanlar falan var kafam çorba oldu. 🤦🏽♀️
hunilimomm Mom4775 ben kiracıyım o yüzden öyle Çatılı felan almak istemedim ama bundan da gayet memnunum kızım ile ben rahatlıkla sığıyoruz düşme şeyi çok az oldu ki düştü zaten 45 cm felan yüksekliği öyle çok yüksek degil rahat biz 2 kez felan soktuk odadan odaya taşıdık masallah tas gibi
Maviyesil121212 Mom4775 ben ilk kızıma montessori oda takımı almıştım o kadar memnun kaldım ki 2. Kızıma da montessoriden gittim. Fotoğraf isterseniz atarım fakat bir İzmir’de bir mağazadan almıştık. 2. Kızıma internetten aldık ama henüz kurulmadığı icin kalitesi konusunda yardımcı olamıycam. Babyci bebe var instagramda ordan aldık
Maviyesil121212 Kivicito biz oda takımını (4 kapaklı dolap, şifonyer ve yatak) 10.000 TL’ye almıştık 3 sene önce fakat şimdiki aklım olsa bu kadar para vermezdim asla , daha makul fiyata internette cok fazla model var
Gececi Mom4775 bende yatak arayışındayım çok kararsız kaldım montessori mi yoksa baza tarzı bi yatak mı almalıyım bilmiyorum fotoğraf atan olursa fikir olurdu bende bekleyeyim şurada
MelekAnnesii Mom4775 https://ty.gl/hlw4065v7k ben trendyoldan aldım çok da memnun kaldım satıcı gerçekten çok ilgili hatta bizimki kargoda kırılmış madur olmayalım diye satıcı hemen eksik parçayı kargoladi ayak yüksekliğini falan özel yaptılar robot supurge girsin diye rica ettim baby kinder instagram hesapları da var oradan iletişime geçmiştim
Mom4775 MelekAnnesii evett hepsini gördüm ama dandik malzeme ev taşımaya gelmez yazanlar olmuş korktum açıkçası. Sizce? Bir de çatısız alma sebebiniz neydi? Çok arada kaldım.
Efsane01 Mom4775 2 yaşında oğlum için trendyoldan aldım doğal ahşap kaliteside çok güzel tavsiye ederim ama benim bir bebeğim daha olduğu için oğlum hiç yatmadı bizim odada yatıyor ☺️
MelekAnnesii Mom4775 valla bende görmüştüm o yorumları ama o kadar da değil mükemmel değil evet ama gayet sağlam oğlumla birlikte yatıyoruz.. mobilyacılardan fiyat aldık 2 bin 3 bin dediler internetten bin liraya aldım mutlaka fark vardır arada ama zamanla bazaya geçersek diye yeterli geleceğini düşündüm ve evet yeterli de geldi saçma sapan bisey gelmedi.. çatılı hic düşünmedim erkek çocuğu tırmanmaya kalkar diye koltuk tepelerinde geziyor yarin yatakta da aynısı olur diye catisizi karar verdim
Efsane01 Mom4775 https://ty.gl/7io3837mll hem kaliteli hem de uygun geçen Ocak ayında oda dizdim Trendyoldan toplam 3.500 yapmıştı hepsinden de memnunum
Gececi Mom4775 görüntü olarak bende çok beğeniyorum ama hantal diyen var çok yer kaplıyor diyen var kafa karıştıranlar var yani😀
Maviyesil121212 Mom4775 bence de montessoriden şaşmayın , kızım odasına yatagına bayılıyor ve güzel tarafı da 12-13 yaşına kadar kullanabilir, ondan sonra da genç odası alınır zaten