Mom4775 tabi baza anca 2 2 buçuk yaştan sonra falan olur heralde ama o zamna kdar beşikte yatar bebek zaten. Eğer daha küçük için alacaksanız montessori beşik gibi kenarlardan uyurken düşmesi zor o açıfan iyi ama..
Heves kaçırmak gibi olmasın ama bide tuvalet eğitimi sırasında sürekli nevresim değişirdim montessoride oda zordu bence.
Bana kalaa çoktan letgodaydı ama eşim aldık bi kere niye satıyorsun düşüncesinde olduğu için ikinci de büyüsün öyle satacağım😁