hunilimomm Mom4775 ben kiracıyım o yüzden öyle Çatılı felan almak istemedim ama bundan da gayet memnunum kızım ile ben rahatlıkla sığıyoruz düşme şeyi çok az oldu ki düştü zaten 45 cm felan yüksekliği öyle çok yüksek degil rahat biz 2 kez felan soktuk odadan odaya taşıdık masallah tas gibi
Maviyesil121212 Kivicito biz oda takımını (4 kapaklı dolap, şifonyer ve yatak) 10.000 TL’ye almıştık 3 sene önce fakat şimdiki aklım olsa bu kadar para vermezdim asla , daha makul fiyata internette cok fazla model var
Efsane01 Mom4775 https://ty.gl/7io3837mll hem kaliteli hem de uygun geçen Ocak ayında oda dizdim Trendyoldan toplam 3.500 yapmıştı hepsinden de memnunum
Mom4775 Efsane01 müsait bir zamanda odanın resmini de paylaşırsanız fikir edinirim çok teşekkürler. Bizde şimdi arayıştayız halı perde yatak 🤦🏽♀️
Kahvegerek Mom4775 ben 90*190 olarak yaptırdım çatılı değil de üçgen olanlardan. Arkadaşımda çatılı olan var viviense den almıştı hem üstü çok toz oluyormuş hem kalitesini beğenmedi boyası attı dedi. Bizde boya yok doğal. 2 yıldır kullanıyoruz memnunuz. Oğlum da seviyor yatağını
Maviyesil121212 Mom4775 bence de montessoriden şaşmayın , kızım odasına yatagına bayılıyor ve güzel tarafı da 12-13 yaşına kadar kullanabilir, ondan sonra da genç odası alınır zaten
Gececi Mom4775 görüntü olarak bende çok beğeniyorum ama hantal diyen var çok yer kaplıyor diyen var kafa karıştıranlar var yani😀
Efsane01 Mom4775 canım halı perde hariç o fiyat gardrop, oyuncak dolabı, masa sandalyeleri, kitaplık, yatak ve içinin döşeği.yatakta kanz işbir perla lateks kapitoneli çok güzel bi yatak
Mom4775 Efsane01 kitaplık masa sandalye falan var canım onları önceden almıştık Allah’tan. Onların payını perdeye düşeyim 🤦🏽♀️ Yatağı da dediğini alacağım valla nasıl iyi geldi fikirler🙏🏼
Efsane01 Mom4775 fiyatına göre kalitesi güzel gerçekten 🥰kurulumuda çok kolay umarım memnun kalırsınız
Reckless Mom4775 tabi baza anca 2 2 buçuk yaştan sonra falan olur heralde ama o zamna kdar beşikte yatar bebek zaten. Eğer daha küçük için alacaksanız montessori beşik gibi kenarlardan uyurken düşmesi zor o açıfan iyi ama.. Heves kaçırmak gibi olmasın ama bide tuvalet eğitimi sırasında sürekli nevresim değişirdim montessoride oda zordu bence. Bana kalaa çoktan letgodaydı ama eşim aldık bi kere niye satıyorsun düşüncesinde olduğu için ikinci de büyüsün öyle satacağım😁
Mom4775 Reckless tuvalet eğitimi verdim ben kızım 28 aylık. İyice oturmasını bekledim eğitiminin hatta,park yatakta yatıyor ama artık istemiyor ben büyük yatakta yatıcam odamda yatıcam vs diyor. Çok memnun olan da var ya sanırım değişkenlik gösteriyor inşallah pişman olmayız.
Ysfmt Mom4775 ben de almayı düşünüyorum montesori yatak.catılı olanlardan almicam.çok kaba ve gereksiz.anca üzerine toz birikir.gecen baktim pierre cardinde güzel iki model vardı ordan almayı düşünüyorum
MelekAnnesii Mom4775 valla bende görmüştüm o yorumları ama o kadar da değil mükemmel değil evet ama gayet sağlam oğlumla birlikte yatıyoruz.. mobilyacılardan fiyat aldık 2 bin 3 bin dediler internetten bin liraya aldım mutlaka fark vardır arada ama zamanla bazaya geçersek diye yeterli geleceğini düşündüm ve evet yeterli de geldi saçma sapan bisey gelmedi.. çatılı hic düşünmedim erkek çocuğu tırmanmaya kalkar diye koltuk tepelerinde geziyor yarin yatakta da aynısı olur diye catisizi karar verdim