tgba-22 o zaman da bizim de öyleydi hatta ben bakıyordum yakın doğum yapan arkadaşların bebekleri uyanık vakit geçiriyorlar falan diyordum biz ne zaman böyle olacağız bebeğim bir de prematüre benim zor zamanlardı ama zamanla düzeldi bazı günler çok uyurdu bazı günler uyumak bilmezdi.yüzüne bakın benimkinin sarılık artınca belli oluyordu böyle esmerleşirdi biraz daha ağız burun çevresi sarı olurdu.kakasını zor yapıyordu özellikle o zaman sarılığı artardı yüzüne bakınca belli olurdu.inşallah yakın zamanda geçer sizin de