tgba-22 canım hiç merak etme sarılıkta mastur yaptık biz heralde rekor falan bile kırmış olabiliriz 27ye çıkmıştı fototerapi aldık ona rağmen yükseldi sonra tekrar aldık bizimki de uzamış sarılıktı uzamış sarılık testleri falan yapılmadı bize doktorumuz sadece inatçı olabiliyo bazı sarılıklar dedi bizde uzamış sarılıktır dedik ve 2,5aylık tı tamamen gitti en son gözlerden gidiyo zaten geçti gitti şükür emzirmekten başka hiç çare yok ve tabiki fototerapiii çok faydası var ve şuan 3ay 1haftalığız