tgba-22 offf o kan işi insanın yüreğini söküyor hakikatten 😢 bizimde öyle zorduki öyle ağlamıştım anlatamam bulamıyorlardı kaç kez batırdılar hep.. ben 1,5 saat arayla gündüz 2,5 saat arayla gece sürekli emzirdim. Çocuk o yüzden belkide şimdi müptezel oldu kesemiyorum memeden 😅