ikiprensannesi_gul YigtnAnnesi kız sakin ol hele post üstüne post açtın mübarek 😂bebişin hayırlı olsun
YigtnAnnesi ikiprensannesi_gul kız sende idare et Ehehehhe 😂😂çok sağol kız merakımdan çok istemiştim 😘😊
ikiprensannesi_gul YigtnAnnesi ayy Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşeAllah 🤲sağlıcakla kavuşun bebişinle
E2019 YigtnAnnesi 1 yaşına kadar çok sıkıntılı değildi ama 1den sonra diş atak vs derken 2 saatte birdi emmeye kalkardı 😏
gulsahgursoy YigtnAnnesi Maşallah sübhanallah doğduğundan beri gece uykusu çok güzel. Bazen 1 bazen de 2 kere emmek için uyanır🤲🏻😌
Elele YigtnAnnesi ay benim bebeğim kova eşim de kova hep derdim kova erkeği çekilmez diye şansıma oğlum da kova oldu😂