YigtnAnnesi Var benim bebeğim 😁
gulsahgursoy çok şanslılar😉
Cerennnnnn Çoookkkk😍😍
YigtnAnnesi ikide bir uyanır canım ama şükür 2 yaşından sonra daha iyi, düzeldi
YigtnAnnesi kocam da bebeğinde kova 😀