E2019 YigtnAnnesi Kızım kova burcu inatçı bazen ama kıpor kıpır sevdirir kendini çokta akıllı ne söylesen kapıyor maşallaah emzirmeyi bıraktıktan sonra gece hiç uyanmadı şükür 2.5 yaşında
Cerennnnnn YigtnAnnesi önceden 10 gibi yatardı sabahta 10 gibi kalkardı şimdi 12-1 den önce yatıramıyorum🤦♀️Geceleride tamamen hanım efendinin insiyatifine kalmış bazen 2 saatte kalkar bazen 4 saatte kalkar emer uyur
Gulsen4224 YigtnAnnesi oğlumda eşimde kova Dediğim dedik kafaya koyduklarını yaparlar sosyal ve cana yakın şefkatli yardımsever takıntılı ben bu şekil tanımladım ama
harley YigtnAnnesi yok canım benim bebekliğim çok sessiz sakin usluymuş beni koltuğa oturturlarmış uyuyakalırmışım. Hiç sesim çıkmazmış uyurmuşum hep
Gulcinn 7,5 aylık oğlum kova istemezse ağZını kilitliyor inatlaştıkça o kazanıyor. Kendi yemek istiyor ben verince yemiyor 🙄 aslında çok güler yüzlü herkese güler ama bence çok inatçı 😬
E2019 YigtnAnnesi Bebekkende öyleydi uyku sorunu çektik ama gece beslenmesi diş vs ondan yoksa huysuz değildi
harley YigtnAnnesi annem beni bırakır gidermiş gıkım cıkmazmış geldiğinde bi bakarmışki oyun oynuyorum😃
YigtnAnnesi E2019 her bebekte oyle yigitye de.oyleydi 🥰kaç saatte bir kalkardı acaba bebekten bebeğe deysiir ama😑😂
E2019 YigtnAnnesi 1 yaşına kadar çok sıkıntılı değildi ama 1den sonra diş atak vs derken 2 saatte birdi emmeye kalkardı 😏
sumeyye53 YigtnAnnesi Kendimden bildiriyorum doğru bilgi 😂 sürekli ağlarmışım hatta doktora götürmüşler doktor snirden ağlıyor demiş😂 ergenliğimde asi geçti 😅 Allah kolaylık versin