Mom9870 Anlattığınız şeyleri bizde yapmaya başladık ⭐️ Birde gece yatmadan “Yattım sağıma , döndüm soluma…” diye devam eden bir dua var annem küçükken hep okuttururdu bize bende kızma tekrar ettiriyorum neredeyse ezberledi bile 😊 Babası Cuma’ya gittiği zaman “Allah Kabul Etsin” diye yolcu ediyoruz. Şimdilik bu şekilde ara ara aşina olması için bunları yapıyoruz😍