Mom9870
Merhaba,
Benim kızım da bakicisini örnek alarak namaza duruyor.
Allah kac diyince 1 diyor (bunu yapmamak gerekirmiş. Sanki çok fazla Allah var algısı oluşturmuş. Forumda biri öyle yazmıştı)
Ezanı duyunca Allah diyor.
Soyut seyler evet sonradan anlamlandirilir ama agac yaşken eğilir. Keske ben de zamaninda azcij egilseymisim dediğim için birkaç kitap almayı planlıyorum. Oradan öğretmek, okumak, asina olmasını sağlamak doğru geliyor. Ancak içeriğine bakip almam lazım. O yüzden bekletiyorun.
Yatmadan dua okumaya başlayacagım kesinlikle.
Bir de bebekken hep Nebe suresi ile uyurdu. Hem kulak asinaligi olsun istedim hem de Gerçekten sadece dua ile sakinleşirdi
Bir de Kuran okumayı öğrenmesini, hatta beraber ogrenmeyi Çok istiyorum. Ben önce öğrensem çok daha iyi olur gerçi 😀