Mom9870 oğluma 2 yaşından sonra saydıklarınızı öğrettim. Şuan 2.5 yaşında. Ben de üstüne gitmek istemiyorum açıkçası.
Seni kim yarattı, peygamberimizin adı nedir, dinimizin adı nedir. Bunları da öğrettim ama sadece ezberlediği için söylüyor. Anlayacak durumda değil çünkü.
Şu süreçte ağırlıklı ahlaki şeyler öğretmek mantıklı geliyor bana. Değerler eğitimi bu yaşlar için gayet uygun. Hayvan sevgisi, şefkat, yardımlaşma, nazik olma vs.
Az önce babası ile dolaşmaya çıkarken hayvanlar için ayırdığım yemeği verdim mesela. Onu verecekler babasıyla hayvanlara.
Ez cümle dini anlamda algısının alamayacağı şeylerden bahsetmekten çok korkuyorum