Asyabebek1 dertlikerkenez tam 16 saat uyumadi, evde çığlık kıyamet, gaz sancısı başladı, yatağa yattığı an bastı çığlığı. Başım ağriyir şuan , gözlerim acıyor.neden böyle olmuş olabilir ilk kez karşılaştık.kolik başlar mi 50 günlük bebekte
Busenurd Asyabebek1 aynı zamanlarda bende cektim tam bir hafta hiç susmadan durmadan ağladı uyumadi sonra ağlamaları azaldı ama genede uyumuyordu. ya gaz sancısı oluyor yada atak haftası hastaneye de gittim normal dis dünyaya alışıyor dediler 3 bucuk aylik olduk daha yeni yeni uyumaya basladi valla sabır gerekiyor🙏
cemreninnannesii Asyabebek1 sallanmak istiyor öyle bir hata yaptım salladım uyusun diye ay uyanıyor biraz daha sallayım dedim 4 aylık olana kadar salladım hep
Benbenim2 Asyabebek1 merhabalar canım aynı sorun 1 haftadır bende de var 7.30 da bi uyanıyor öğlen banyo yaptırıyoruz yediriyoruz uyursa öyle uyuyor mesela dün banyo yaptırdığımızda halde uyumadı saat akşam 6ya geliyordu uyudu. Ama gün içinde 10 dk şekerleme yapıyor uyanıyor. Snra anladım ki doymuyor. Ben anne sütünden hariç mama veriyorum. Sabah 5.30 da kalktıgında 7.30 kdr beni emdi aralıksız baktım hala aranıyor 8 gibi mama yaptım 9a kadar içti şuan uyudu belkide doymuyordur ona dikkat edin. Sütünüz incedir yada fazla gelmiyordur benim gelmiyor biliyorum göğüsümdeki enfeksiyon yüzünden 10 gün hastanede yattım büyük ihtimalle antibiyotikler kuruttu sütümü. Sende ya kendin ver mamayı yada doktoruna sor cnm
Asyabebek1 Benbenim2 gecmis olsun oncelikle. ben en başından beri mama takviyesi yapıyorum zaten. Günde üç dört kez mama veriyorum. Bu ara gaz sorunumuz çok fazla kıvranıyor resmen.
03alparslan04 Asyabebek1 benim bebeğimde çok gazlıydı ondan dolayı günde 15 - 16 saat uyanık kaldığını bilirim sadece ayağımda sallarken uyur geri kalan zamanlarda hiç uyumazdı belki gazdan olabilir sizinki de
Asyabebek1 03alparslan04 büyük ihtimal gazdanmiş onu fark ettik. Siz gaz için neler yaptınız ne fayda etti size
Asyabebek1 Busenurd hem de nasıl bı sabır gerekiyor 😂 gaz sancısı coknfazlaymis gazdan uyumuyormus. Siz gaz için neler yaptınız ne fayda etti size, şimdi geçti mi gazi
03alparslan04 Asyabebek1 aslında çoğu gaz damlasını denedim en çok biogaia ve nurse harveys biraz iyi geldi bize yinede tamamen geçirmedi tabi de genelde günlük banyo ve zeytinyağı ile masaj yaptım birde egzersiz gibi yaptırmaya çalıştım ama 5 aylık olduk daha yeni resmen kendi gazını çıkarabildi biraz da bebek hareketlenince oluyor ama yinede tabi
Busenurd Asyabebek1 hergun banyo yaptırıyorum bebek yağıyla gaz masajı yapıyorum birde maflor gaz damlası kullanıyorum canım bayaa azaldı gaz problemimiz
Damla29 Asyabebek1 bi nedeni olmuyor bazen biz 5.aya kadar ne yattgımız belliydi ne kalktgmız düzen yoktu yani bazen bebekler istedikleri gbi davranıyorlar
Asyabebek1 Busenurd Bende banyo yaptırıyorum her gün. Biogai ve mestil diye gaz ilacı kullanıyorum. Bacak egzersizleri yapıyorum ama bı çare bulamadım daha
03alparslan04 Asyabebek1 bütün vücuduna da ama en çok karnı ve sırtına da yapmak bir yandan rahatlatıyor seviyorlar gazlı bebekler masajı da 🤗
Olric11 Asyabebek1 benimkinin rekoru 14 saatdi 🤦♀️ Kolikliğin en zirve zamanları 2 3 4 5 6 aylar Allahım ne zorduuuuu gerçi 10 ay 2 günlük halen kolik
GiybetReis Asyabebek1 benim ki ozamanlarda 20 saat uyumuyordu. Şaka değil baya 17-18-20 saat… Ya gazı vardır ya sizin kokunuzu istiyordur. Ben üstümde uyutuyordum çareyi öyle bulmuştum