Asyabebek1 20 günlükken başladı
sese ışığa herşeye tepki veriyordu
gece başlayıp sabaha kadar kriz tutuyordu
Bazen tersi sabah başlayıp gece yarısı bitiyordu
gaz sancısı ile birlikte durdurmanın susturmanın imkanı olmaz 20 günlük bebek uyumazmı aslaa uyumuyordu haftanın 5 günü 🤦♀️ Allahım kabuss gibiydi