Flyblue aslında bu tamamen şans işi. Bazı şehirlerde devlet çok kötü muamele gösteriyor. Bazı şehirlerde ise özeller. Şahsen ben doğumuma kadar hep özele gittim, doğumu ise devlette oldum. 32 haftalıkken doğurdum ikizlerimi ve yoğunbakım ardından da anne bebek uyum servisi süreci geçirdik. Bu süreçte tamamen devletteydik o kadar ilgilendiler ki her şey ile. Bütün hemşireler, güvenlik görevlileri ısrarla sorduğum sorulara sabırla cevap verdiler. Sadece bir tane doktor canımızı sıktı, onun hakkında da başhekimliğe şikayette bulunduk ve şikayetle beraber düzelince şikayetimizi geri çektik o kadar. Çünkü bayram vakti bize çocuklarımız hakkında bilgilendirme yapmadı o yüzden şikayet ettik, bizim yasal hakkımızdı çünkü. Tekrar gebe kalsam doğuma o hastaneye giderim, taşınmış olduğum halde. O derece memnun kaldım. Şimdi İstanbul’dayım, doktorlardan yana sıkıntı yaşamadık ama randevu almak zorlaştı, bazı hastanelerin randevuları ek binalarda bakılıyor, o ek binalar ise döküntü gibi ama yine de hizmette sorun yaşamadım