Flyblue ben türkiyede yasamiyorum ama gittigimde tüm saglik islemlerimi orda yaptiriyorm. Bulundugum ülkedeki saglik sistemi cöp cünkü. Türkiyede de özel muayneler diisinda gittigim özel hastanelerden hic memnun kalmadim. Hani insan diyo ki özel ya birseyler daha hizli olur daha insani muamele görürüz fln alakasi yok. Ögrenciyken gittigim devlet hastanesi vardi bircok hastaneye göre daha tenhaydi hep oraya giderdim. Ama devletin acillerini hic begenmiyorum hep kalabalik durumunun cok acil olmasi lazim(kan revan icinde ölüyor olman) ki anca sira sana gelsin.