Flyblue devlet hastanelerinde yaşanan olaylar yüzünde millet özele gidiyor, özeller de bundan istifade ediyor,kat kat fiyat koyuyorlar,paran varsa her kapı açık sana muamelesi yapıyorlar özeller..kızımn eli yanmıştı hemen özele acile gittik,resmen parayla muamle yaptılar..sorunlae heryerde hermzn olablir,sadce tek bir yeri sınırlandırmamak lazım.bence yaşanan sorunlara el atılması lazım..her iki hastane içinde geçerli…fiyatlar olsun,ilgi alaka ,her konuda..