Bizdedir yeşil akıntı olmuştu enfeksiyonmuş meğersem kayinvalidem bezi katlamadan göbeğini üstünden yapardı bir yere takılmasın diye öyle olmaması gerekiyormuş bezi katlayıp göbeğini açık bırakın bağlarken biz alkollü temizleme mendili aldık eczaneden hergun sildik onunla öyle kuruyup düşmüştü.