Seda-Cakir minmin-hanim geçme aşamasında, göbek düşmek üzere hatta yarın veya öbür gün düşer😊 10 günlük düştü böyleydi oğlumun
Leylazra minmin-hanim Akıntı yeşil tarzda yada su gibi bir şey varsa iltihap olabilir.BiZde olmuştu.Ama korkulacak bir durum degil.Düştükten sonra doktora söyle kontrol eder temizler bir şey varsa.
Toprakseyran minmin-hanim hazır suyu ısıtıp yıkayabilirsiniz aslında tabi siz bilirsiniz ama rahatlar en azından fazla ağlamamasına dikkat edin fazla ağlarsa yine göbek kanıyor.
deletedmom1106 minmin-hanim bizimkide öleydi düştü 1 alıkken cerrahhiye gittik kordonu tam dipden baglamamısşar yeniden bagladılar iple 3 güne düştü şimdi çok güzel oldu
Deleted12 minmin-hanim birşey yok gibi nesine takildin. Günlük temizle banyo kaç Gun de yaptiriyorsun.
minmin-hanim Deleted12 Biraz şiş ve içinde sarı bir şeyler vardı. Doktora götürdüm hafif enfeksiyon kapmış pansuman yaptım iki gün batikonla bugün düştü ☺️ Banyo yaptırmadım artık yaptırabilirim 😁
deletedmom1106 minmin-hanim evet iç kısmında nohut kadar göbek bağı kalmıstı cımbızla cekip en dipten bağladılar o kalan parcada düştü şimdi çok düzgün
Danerys minmin-hanim sakın ihmal etme. Doktora git mutlaka . İlk 28 gün bazı özeller de ücretsiz muayene ediyorlar.
minmin-hanim Danerys Mom544154 Götürdüm iki gün önce, iki gündür pansuman yapıyorduk bugün düştü göbeği şişliği de indi ☺️
minmin-hanim deletedmom1106 Hadi ya ilk defa duydum tekrar gidip kontrol mü ettirsem bir şey kalmış mı içinde diye 🙄