Götürdüm doktora , hafif enfeksiyon olmuş gazlı bez yapışmış doktor hemşire birlikte uğraştı çıkaramadı en son kestiler pansuman yaptılar, Bana hastahanede batikonla pansuman yap diye bir şey demediler deselerdi yapardım dokuz gündür aynı gazlı bezle sarılı vaziyetteydi. Şimdi günlük pansuman yapacağım