alimmiseni merhaba, çikolata sütü acıtmaz ama gaz yapar. Kendi bebeğimden biliyorum, ben çok yediğimde gazlanıyordu. Çok fazla yiyorsanız bedeniniz enerjiye ihtiyaç duyuyor demektir. Emzirme sırasında bir çok takviye gıda veya ilaç kullanabilirsiniz doktorunuzun önerisiyle tabi. Ben emzirirken elenetal 2 ve feramat kullandım 6 ay