kahvekokusuu alimmiseni bebegim kolikti çok aşırı ağlardı katilma nöbeti gecirirdi morarirdi belki 10 doktor hastane gezdim bircogu da kesinlikle yememem seylerin icinde cikolata da oldugunu soylemisti egerki bebeginiz gazliysa dikkat edin derim
alimmiseni Hale15069 çikolata sevmeyenlere hayret ediyorum ben ahshshshsh hele o çikolatalı tatlılar yok mu efso
alimmiseni Yagmuricenkiiz merhaba, evet sanırım enerjiye ihtiyaç duyuyorum doktorumun tavsiyesiyle bir vitamine başlıycam, teşekkür ederim 🌸
Biranne91 alimmiseni ben hiç bir şeyi kesmedim. Napalim anam onu yeme bunu yeme eeee ben ne yiyecemde sütüm olacak enerjim olacakta çocuğa bakacam
Dilaylaa alimmiseni O zaman sorun olacağını sanmıyorum çikolatalrinda sağlıklı olanlari var bazılarında çok fazla şeker ve katkı maddesi var mesela . Biraz araştırın çok çeşitli bir sey çikolata. Kilo vermeye yardımcı olan bile var 🌸
Alpbeybi Dilaylaa ay evet ya 😂 bi de kıza yazmışım ben her şeyi yiyorum 😂😂 gören de sancak kalıp kalıp çikolata yiyorum 🥲🥲🥲🥲
1204yusufalim alimmiseni fazlasıyla seker tüketmiş oluyorsunuz üstünüze seker geçer Buda cocuk için o kadar iyi birsey degil bide fazla yiyorsunuz çikolatayı Allah korusun sizde hasta olursunuz
_BirAnne alimmiseni çikolata bizde acayip gaz yapıyor ve içindeki kafeinmidir kakaomudur bilmem uykularını kaçırıyor hareketli bebek oluyor😂
Dilaylaa Alpbeybi Bende yiyorum herşeyden ama gizli , artık pekte canım istemiyor, mesela bugün canım ton balıklı bol yeşilli salata istiyor 😂😂😂