Ben çikolata hastasıyım ama şöyle kavanozdaki çikolatalara daha bi bayılırım ve kaşık kaşık yerim her gün. Şimdiii konumuza gelirsek bebeğimi emziriyorum ama çoğu kişiden bebeğe gaz yapar, huzursuz eder diye duydum bazıları da sütünü acılaştırır naaalaka acı biber mi bu 🤦🏻♀️ lütfen biri böyle şeyler yok desin durduramıyorum kendimi hele çikolatayla kaymağı ekmeğe sürüp yemek en favorim 🥺