Deletedmom896 canim düdüklü tenceren yok ise tencereye ufak ufak dogra suyunu salip cekene kadar pişir. Soğuk su ekleme eti sertlestirir. Sote yapabilirsiniz cok lezzetli oluyor. Hele birde saç tava var ise🙈sogani sarimsagi koyup pembelestirin sonra biberleri ufak dograyin atin. Sonra eti üzerine domates ekleyin pisirin bir güzel kekik karabiber kirmizi biber koyun baharat olarakta. Düdüklü olsa yahni de guzel olurdu ama🥰