Deletedmom896 O zaman anlatayım. Benim de eşimin tarifi bu arada ☺️
• Önce ocağı açıp tencereyi iyice ısıtın
• Isınan tencereye etleri koyun (yağ falan koymadan, boş)
• Etler önce suyunu salacak, sonra suyu geri çekecek, bu esnada dibine tutmasın diye hafif hafif karıştırın
• Etler suyunu çekince (renkleri de pembe pembe kalmasın, pişmiş olsun biraz) yemeklik doğradığınız soğanı ekleyin, biraz sıvı yağ akıtın
• Soğanların diriliği geçene kadar karıştırın (bu esnada azar azar kaynar su ekleyebilirsiniz dibine tutacak gibiyse)
• Peşine doğradığınız yeşil biber, kırmızı biber ekleyin, onların da rengi dönene kadar pişirin
• Doğradığınız domatesi ekleyin
• Baharatları ve tuzu en son ekleyin ki et sertleşmesin (karabiber, sarımsak tozu, kırmızı toz biber, seviyorsanız acı biber çok yakışır)
• Biraz kaynar su ekleyip tencerenin kapağını kapatın
Bu şekilde kısık ateşte 2-3 saat pişiriyoruz, kontrollü şekilde azar azar su ekleyebilirsiniz yanmasın diye. Sonuç yumuşacık lokum gibi bir et yemeği 😋
Yaparsanız eğer bir foto isterim o zaman 🙈 Afiyet olsun şimdiden 🌸