Bende bu zamana kadar hep erteledim bende emziriyorum ama anladımki başka çare yok bu sabah biontec aşımın ilk dozunu oldum,hiç olmak istemedim ne yalan söyliyim ama aşı olmayanların cok ağır geçirmesi mecbur bıraktı.yan etkileri beni korkutan şimdilik kol ağrısı var inşallah bukadarla atlatırız.