ketcapli_lahmacun birkaç gün önce ilk doz oldum ilk dozun koruyuculuğunun olmadığını ikinci dozu mutlaka olmam gerektiğini söyledi hemşire bu arada hemşireler kapı kapı gezip aşı oldunuz mu olmak ister misiniz diye soruyordu iki bebeyle Habire erteliyordum çok iyi oldu benim için ikinci dozu da mutlaka olacağım korkunun ecele faydası yok ben de yan etkilerinden korkuyorum bu arada ilk dozda sadece çok hafif kol ağrısı yaşadım ama olduktan hemen sonra parol atmıştım bunun etkisi olabilir