ketcapli_lahmacun bende bu zamana kadar dayandım ama otele gidicez, her gün test vermem gerekiyormuş, zorunlu hale getirdiler resmen, dün vuruldum artık 😅 sanki aşı olanlar tekrar covid olmuyor 🙄 ama şuan kol ağrısından ölebilirim 😂😂 çok ağrıyor 🤷🏻♀️