Eymen20211 Ya aslında antikor şu değil mi? Aşı daki zayıflatılmış virüsü vücut aldıktan sonra tehlikeyi algılayıp savunmaya geçiyor. O savunma sonucu vücut antikor oluşturuyor, bu da bir hafta 10 gün sonra oluyor aşağı yukarı, geçerse anne sütünden o anrikor bebeğe geçiyor. Bence siz yanlış anlamışsınız. Aşıyı olunca sütten bebeğe hemen geçerse zayıflatılmış virüs ve kimyasal geçer anca.