kevvvvser çok çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda atlatırsınız. Bebeğiniz için böylesi daha iyi çabuk adapte oluyolar korkmayın siz iyileşip dönmeye odaklanın. Aşı olmayanlar, aşı karşıtları da bu postun altına tek tek etiketlenebilse keşke. Sizin için söylemiyorum ama emzirme bahanesinin arkasına sığınmaya gerek yok. Çocuk için olmadım deniliyor, e böylesi daha mı iyi çocuk için? Uzun uzadıya düşünecek durumda değiliz. Ben de emziriyorum hemen aşımı oldum, olmayanlar yüzünden hala evden çıkamıyoruz markete bile sokamıyorum bebeğimi ve hakkımı da helal etmiyorum.