kevvvvser Canım önce geçmiş olsun bir anne olarak kaygılarını anlıyorum şimdi belki bana kizacaksin ama olayın bir de iyi yönlerini gör derim. Her şeyden önce oğlun bir yaşında eğer gece beslemesine yönelik çocuk doktorunuzun bir tavsiyesi yok ise gece beslenmesi bir yaştan itibaren zaten yasak.sen hastanede olduğun süreçte oğlun bu şekilde gece emmesini zorunlu olarak bırakacak bir kaç gece babayı zorlar tabiki de ancak babada süt olmadığını çok iyi bildiği için bu alışkanlıgindan çabuk kurtulur sende krizi fırsata çevirmiş olursun hastaneden çıktığın da birkaç gece de sen sabretsen böylece gece uyku kalitesi artmış bir bebeğin olur. Ayrıca yazdıklarından şunu anladım ki tüm anneler çocuklarına sadece kendisinden başka bakabilecek biri olmadığıni düşünüyor 😊 evet bir anne kadar kimse iyi bakamaz yani pekcok anne kadar diyelim genellemeyelim ancak babasi da sizin kadar bakamasada yine iyi bakar hem de ona da deneyim olur. Çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin unutmayın her şer icinde bir hayır barındırır muhakkak ki başınıza gelen bu musibet sizi daha büyüğünden korumuştur. Sağlıcakla kalın 😊