Merhaba arkadaslar.oyle uzgunumki duaya ihtiyacim var.15 gundur hergun hastaneye geliyordum heryerim agriyor oksuruyorum vok kotuyum diye.sularda salgin var deyip d vitamini damla yazip iyi gorunuyosun deyip gonderdiler hep.artik cocuguma bakamaz hala gelince test yaptirdim ve pozitifmisim tabi bu surecte gunler gecti ve kimlere bulastirdim bilmiyorum.vaka sayilari gorunenden milyonlarca daha fazla resmen bilerek test ypip aciklamiyorlar gercekleri.ihmaller sonucunda benim hastaligim iyice ilerledi ce cigerlere indi dun hastaneye yatisim yapildi.ama beni yıkan koronadan cok bebegimi ilk defa babaya birakip evden uzaklasmak oldu😑cigerim evde kaldi sanki😔bensiz nasil yapar nasil eder diye dusunemden 1 dk duramiyorum ama onun icinde iyilesmem ve burda olmam gerekiyor cikamzdayim..saat basi gece kalkip emen bir bebek 1 yasina geldi ama gece vermedigim an cigligi basiyordu😔dualariniza cok ihtiyacim var..ben emziriyorum diye aşi olmamistim bebege etkilerinden emin olamamistim ama yemin ederim.okadar pismanimki.kronik rahatsizligi olan annem abim esim hepsi okadar hafif atlattilar ama tek ben hastanede yatiyorum.Asinizi lutfen olun.uslu ve uyuyan bi bebek olmasi icin noolur duanizda oglumu bulundurun😔