Fatmaaa_klnc
İşte 2 üniversite önemli olmuyor..
Yani sadece maddi olarak bakmamak lazim. Ben çok sorguladım bu durumu.
Bir hobimiz var mı?
Çocukluktan beri yonlendirildigimiz bir ugrasimiz var mı?
Hiç mi yeteneğimiz yoktu? Hiçbir seye mi yatkın değildik?
Belki bambaşka bir şey okusaydiniz, en baştan yonlendirilseydiniz çok daha iyi yerlerde olacaktınız.
4 5 yaslarda başlasaydık bir sey çalmaya o da, mesleğimiz farklı olsa bile, zor durumda kaldigimizda bize para kazandırmaz miydi?
Belki çok daha iyisini kazandırırdi.
Çok daha mutlu ederdi..
Belki sizin cevaplarınız evettir bu sorulara. Bende biraz yara bu konu