Fatmaaa_klnc tamam peki napalım? Yabancı dil öğrenmesin, iyi bir özel okulda da okumasın. Vasıfsız olmayıp asgari ücretle çalışmak zorunda olan insan sayısının fazlalığı zaten bu ülkenin berbat yönetim sistemi yüzünden. Biz destekleyelim de çocuklarımız en iyisini yapsın da bizim çektiklerimizi çekmesinler.
Tekrar sorayım, ne yapmalıyız sizce? Üniversite için harcayın demişsiniz. Şu am en iyi üniversitelerden biri olan Koç mesela… Puanınız tutmazsa milyonlarınız olsa da almıyor.
Ben kendi adıma ne yapıyorum? Bütçemi son damlasına kadar zorlayıp çocugumu yurt dışı bağlantısı olan özel bir okula yolluyorum.
Burada odtü itü kazanırsa amenna, Koç’tan burs alırsa seve seve… Ama zort bir bölüm okumasındansa da yurt dışına yollama imkanımın olması için en çok şu an bu paraları harcıyorum.