dygcm Kesinlikle özel. Ama öyle mahalle arası kıytırık bi okul olmamalı mutlaka adı bilinen köklü kurumlardan birisi olmalı. Tabiki öğretmen önemli ve okuyacak çocuk devlet okulunda da okur ama hem hijyen açısından çok berbat halde okullar. Ve düşünüyorrum bizim sokakta oynayan çocuklarla aynı okula gitmesini oğlumun istemem. Ağza alınmayacak küfürler, kavga, dövüş inanılmaz bozuklar. Tabiki suç çocuklarda değil onları yetiştiren ailelerde ama bilmiyorum ya halimiz gerçekten çok kötü. Bahsettiğim okullarda deli paralar istiyorlar